عسل طبیعی

  • ۰
  • ۰

سیر و عسل فواید سلامتی زیادی دارند. با استفاده از آنها به تنهایی یا با هم می توانید از خواص مفید آنها لذت ببرید. آنها را می توان به عنوان مکمل های دارویی استفاده کرد و یا به شکل طبیعی به دستور العمل ها اضافه کرد.

برخی از اشکال عسل و سیر ممکن است از سایرین مفید باشد.

خواندن را ادامه دهید تا در مورد فواید سلامتی سیر و عسل ، چه فرمهایی برای استفاده بهتر ، دستور العمل های هر دو و عوارض جانبی احتمالی استفاده کنید.
خواص سیر و عسل

از سیر و عسل در داروهای سنتی در سراسر دنیا استفاده شده است. ماده اصلی سلامتی سیر آلیسین است. این ماده حاوی اکسیژن ، گوگرد و سایر مواد شیمیایی است که خاصیت ضد باکتری و ضد بیماری را به سیر می دهد.

منبع پزشکی Trusted Source خاطرنشان می کند که خرد کردن یا خرد کردن میخک سیر تازه باعث آزاد شدن آلیسین بیشتر از استفاده از کل میخک ها می شود. با این حال ، سیر خرد شده یا خرد شده می تواند سطح آلیسین خود را به سرعت از دست بدهد. برای بهره مندی حداکثری ، می خواهید در اسرع وقت از سیر تازه استفاده کنید.

عسل به طور طبیعی از نظر آنتی اکسیدان ها دارای منبع قابل اعتماد به نام فلاونوئیدها و پلی فنول ها است. این مواد شیمیایی به مبارزه با التهاب (قرمزی و تورم) در بدن کمک می کنند. این می تواند به تعادل سیستم ایمنی و جلوگیری از بیماری های خاص کمک کند. عسل همچنین دارای خاصیت ضد باکتری ، منبع اعتماد ، منبع ضد ویروس و قابل اعتماد منبع ضد قارچ است.

  • ۹۸/۱۲/۰۹
  • طنین گشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی